Amarula, Amarula,... - Reisverslag uit Khorixas, Namibië van LOLOGINO - WaarBenJij.nu Amarula, Amarula,... - Reisverslag uit Khorixas, Namibië van LOLOGINO - WaarBenJij.nu

Amarula, Amarula,...

Door: Lolo

02 Juli 2018 | Namibië, Khorixas

Het eerste wat ik hoor deze morgen? Thomas die de Amarula song aan het zingen is, dat is ook het laatste wat we hoorden voor het slapengaan gisteren...
Een rustige dag, tegen de middag vertrokken naar Damaraland en genoten van de zon en het te koude zwembad.
Goeie g&t’s, rollende ligstoelen, en watervallen die als glijbaan kunnen dienen.
Tijdens het diner krijgen we bezoek van een locale stam/ folklore groep die ons wat leren over kliktaal en leuke liedjes zingen.
Uiteraard mag ik meedansen (leve mijn wildcard) en Thomas wordt ook uitgenodigd voor de dans...
Ik ontdek dat mijn lieftallige zoon Afrikaans bloed in zich heeft, wat een moves zeg!
Helaas voor jullie lukt het me niet om beeldmateriaal op te laden hier (ik herhaal: helaas voor JULLIE :-))
Blijkt dat het grappigste nog moet komen dan....
Lieve Thomas haalt zijn (gekende) verleiderstalent boven en heeft touch van de schoonste van de tribe.
Even later zitten ze gezellig te keuvelen apart aan een tafeltje in het donker...
Romeo haalt er uiteraard ook 2 Amarula’s bij en wij kijken geamuseerd toe op afstand.
Kamer 22 zou wel eens van pas kunnen komen :-) (extra kamer die we kregen omdat we geen warm water hadden in de onze)

Dan duikt plots een man op die met de magische zin: ‘this is my wife’ zijn madam niet zo vriendelijk verzoekt mee naar huis te gaan!
We komen écht niet meer bij van het lachen!
Thomas kan niet slapen en blijft tot 1u verbroederen met de barmannen...

• 02 Juli 2018 - 09:04

De Senior Beelkes:

love ...was in the air......foei Thomas met getrouwde vrouwen iets bekokstoven...in tzwart....

• 03 Juli 2018 - 12:45

Filip Lemey:

hey

gelieve in ieder geval Thomas terug mee te brengen naar huis !