The end - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van LOLOGINO - WaarBenJij.nu The end - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van LOLOGINO - WaarBenJij.nu

The end

Door: Lolo

09 Juli 2018 | Namibië, Windhoek

Om 18u, veel te vroeg dus, stopt er een busje aan onze chalet/kamer.
Er komt een lading borden onder stolpen tevoorschijn, flessen wijn, glazen, ijsblokken,...
We voelen de temperatuur snel zakken, een laatste kampvuur zal dus geen overbodige luxe zijn en we begrijpen ook meteen waarom de verwarming aanlag toen we aankwamen.
Per huisje hebben we een soort outside kitchen met bbq/vuurput om u tegen te zeggen, ideaal dus.
Tegen dat we willen eten is alles uiteraard koud en improviseren we door alles op de warmen op de BBQ, een perfecte afsluiter!

Nu helaas op de luchthaven... met onze hoofdjes vol zalige herinneringen.
We gaan vrees ik onmogelijk aan het thuisfront kunnen uitleggen wat we hier hebben beleefd, het gezelschap was perfect, alle verwachtingen zijn zwaar overtroffen.
We hebben ruim 2500km op de bumpy roads gebold
Ik sluit graag af met enkele kernwoorden:
Box, box, box!
Zand in de mulle
Bushweed en babes
Satori en Toto

And how are we doing today?
Not so good because we have to leave Namibia that stole our hearts
❤️❤️❤️

• 10 Juli 2018 - 07:44

Tinneke:

have a safe flight zoetjes!!!! xxx

• 10 Juli 2018 - 07:46

Fietje BigFish:

Was weer super om mee te mogen lezen. Heel benieuwd naar de foto's !
    Welkom terug en wat in je hart zit kan je nooit achter laten. Tot snel x