De zeeeeeee - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van LOLOGINO - WaarBenJij.nu De zeeeeeee - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van LOLOGINO - WaarBenJij.nu

De zeeeeeee

Door: Lolo

04 Juli 2018 | Namibië, Swakopmund

Klaar voor een nieuw hoofdstuk, op naar de zee! Allez, de oceaan dus.
Weer geen asfalt te bespeuren de komende 3-4 uren.
Het landschap verandert langzaam maar zeker in woestijn en dan volgt een blij weerzien met mijn ontstuimige vriend den Atlantique, zalig!
We krijgen kamers op de benedenverdieping ( inclusief gehandicapten faciliteiten... # why?) en kunnen vanop ons terras zo het strand oplopen!
We bestellen ‘a glass of white wine’ en even later rinkelt de telefoon: of er wijn in dat glas moet of we enkel een wijnglas willen... typisch!
Thomas doet een dutje (precies nog wat moe...) en wij gaan ondertussen naar de spa en genieten van de sauna en het bubbelbad met zicht op zee.
Thomas en Manon trakteren ons op een heerlijk diner @ Kuckimet als toppertje de heerlijke mosseltjes met look, boterzachte calamares en oesters om u tegen te zeggen.

Deze middag wat apero en shopping in Swakopmund, leuk om even weer in de geciviliseerde wereld te zijn, terwijl Thomas de woestijn induikt voor een sandboard sessie.
Hij is net terug en loopt over van enthousiasme en van het zand.

En de apero? Alweer moeilijk, de cola arriveert zonder de rhum ( keer ne keer were :-)

• 04 Juli 2018 - 19:12

De Senior Beelkes:

hola schatjes blij da´t jullie zoooooo genieten ik volg jullie overal zulle let maar op.......
    dikke knuffel oma xxxxxxx